VIDEO- Ramen resturant!

Filmande som sagt när vi åt ramen här om dan. Försökte få med deras skrik men det blev mycket lägre på film än i verkligheten... Men visar er filmen iaf haha!
 
Pontus <3

Åhh dom är så glada! xD
Jag hörde dom skrika vid 1:18 och vid 02:07, haha det lät ju som om varje person som kom in var deras barndomskompis typ xD
Jättesociala o trevliga! :D

Svar: hahaha jaah men precis!! xDVar jätteläskigt, lät mer som sagt i verkligheten :D
MissNosebleed

2013-10-07 | 16:17:57
Sacha

jag har besökt din blogg 2 ggr nu och måste bara säga att jag älskar den,du har så underbara bilder!! ska bli ett nöje att få följa din resa i japan! :)

Svar: åh så glad jag blir! Hoppas du stannar! ^^Kramar!
MissNosebleed

2013-10-07 | 16:21:38
URL: http://saaacha.blogg.se
Sam ★

Hahah vad roligt! Du borde göra fler filmer. <:

Svar: jag ska försöka! :D
MissNosebleed

2013-10-09 | 21:34:36
URL: http://simsky.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: