Visst är hon vacker?

Syrran hade en halloween dag i skolan och såg helt underbart vacker ut! Hon hade på sig svarta linser med vitt långt hår och halloween sminkning runt ögonen!
Frågade henne lite om hur jag skulle kunna sminka mig imorrn men det är så svååååårt D:
 
Och nu är det bara 59 dagar kvar tills syrran kommer på besök!! Längtar så efter att få krama min bebis igen<3
Pratade lite med familjen också, dom stod och lagade mat i bakgrunden och minsta syrran bakade.
Pratade till och med min farmor och farfar. Bara mamma som jag inte har chattat med idag..
Saknar och älskar alla! Skönt att få prata med dom ibland!
 
Men nu ska jag sova, Malin och Elin sitter här i rummet och kollar på Attack on Titan på tvn. Ska försöka ta oss till Harajuku imorgon istället. Vill också hitta svarta linser nu hahah! 
Johanna

ååh vad fin din syster är!!
har hon också en blogg? :D

Svar: nä tyvärr inte :((
MissNosebleed

2013-10-25 | 20:28:43
URL: http://overklighet.blogspot.com
nene

aaaw taack så mkt! <33
Längtar så efter att få krama dig också!! >w< <3
räknar ner dagarna som du redan vet~ men snart så! :D

2013-10-25 | 21:29:27
Carro - en alternativ bloggerska

Oh vad fint det var! Har din syrra blogg? (: Kramisar Carro

Svar: nä tyvärr inte... hon kanske skaffar sen när hon drar hit, men det är ett år tills dess så :/
MissNosebleed

2013-10-26 | 12:20:48
URL: http://quiethell.blogg.se/
Katsikai

gud vad söt syster du har!;)jag sminkade mig själv som en skalle,hade velat vara en blandning av sugarskull och wonderland cat,men i jeppis finns bara (vit o. svart) ansiktsfärg (superdålig) att köpa så blev ett tråkigt skelett! :P

Svar: hon är det sötaste som finns :3åh men det låter nice ju! Skelett funkar alltid ju ;)
MissNosebleed

2013-10-26 | 21:35:44
URL: http://katsikais.blogspot.com



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: