Yokohama station

Var som sagt i Yokohama station idag. Kollade runt lite, letade efter lite saker men hittade inget utav de.
Ska leta igen på lördag troligtvis! Får se om vi lyckas åka till Tokyo då ist! :D
Mycket hus och höga byggnader men endå så lyckas japanerna få gatorna att se så gröna ut!
Väldigt vacker stad!<3
Miranda

Det ser så himla mysigt ut! Måste åka till Japan!!! :D

Svar: de tycker jag! :D
MissNosebleed

2013-10-03 | 21:06:29
URL: http://nattstad.se/miranda.ehrnholm
Sanna

Åh, hoppas du stöter på Sandra och Daniel i skolan. hade varit så himla roligt (mest för min del,lol) men dom är jätte trevliga!

btw, om du åker till tokyo så borde du verkligen försöka hitta "Spinns" bästa klädbutiken ever :3

Svar: har dom vart här i 2-3 år redan och Sandra kommer från Umeå elr Luleå så har jag redan träffat dom xD
ååååh tack! Ska leta! :D
MissNosebleed

2013-10-03 | 22:49:28
Katarina

Hej jätte fin blogg du har kicka gärna in på min blogg och säg gärna vad du tycker om bloggen. Du får så gärna stanna kvar!! :) Kram

2013-10-04 | 09:33:36
URL: http://shettisdrottning.blogg.se
Sanna

Haha nej xD Dom är båda från Göteborg och har vart där sen i Mars, hon har en yt kanal som hon uppdaterar ganska ofta http://www.youtube.com/channel/UCwG4Iji3qJIhI7F0w9OAPFg Insåg precis att hon fortfarande är i syd Korea haha.

Svar: jahaaa nä dom har jag inte träffat på än nej xD Kanske gör det snart! :D
MissNosebleed

2013-10-04 | 09:49:57



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: