Anime tips!

Ännu ett anime tips haha! Har inte så mycket att göra nu den sista tiden innan jag drar, plus att jag har vart sjuk de tre senaste dagarna såattah, då blir det mycket film och anime!
 
Den här animen heter Deadman Wonderland och är bara några avsnitt lång. Började titta på den här med Pontus och vi blev förälskade direkt! Massa blod och boobs. Min definition på en bra anime haha, nä men den är helt galet bra ritad och opening låten är brutal, kolla själva:
 
Älskar btw hur hon är animerad- vitt hår med vita fransar och röda ögon. Skulle älska att cosplaya henne nångång! :D
Kajsa ''emo/scene blogg'' ♥

Åh, måste kolla den när jag kollat klart på Another! :D

2013-09-19 | 18:50:52
URL: http://cybercupcake.blogg.se/
Anonym

Kan du inte skriva om handlingen när du gör såna här inlägg. Din blogg såklart, jag har inget med det att göra men jag personligen som läsare blir inte direkt intresserad av att kolla upp saker bara för att du säger att du gillar dom. Hoppas du förstår vad jag menar här, det är inte mycket av ett tips om du inte förklarar vad det är. Som att göra en kokbok med namn på rätten men inga recept ;P

Svar: absolut! Har aldrig tänkt på det förr. Direkt när jag har sett något bra så vill jag bara tipsa er så snabbt som möjligt så har aldrig slagit mig förr, men bra då vet jag! Ska bättra mig! :D
MissNosebleed

2013-09-19 | 23:00:21
vira

Älskar den! :D Har du sett mirai nikki? Påminner lite om den fast inte lika mycket booobs haha :D

Svar: Näää den har jag inte sätt :o Får ladda ner den så jag har nått nytt att kolla på på flyget! :D
MissNosebleed

2013-09-20 | 19:47:23
URL: http://viras.se
Luciaaaa

eftersom att du verkar gilla anime måste jag ju fråga om du gillar filmen Mononoke hime? :D du kanske älskar studio ghibli lika mycket som jag? :)

2013-09-27 | 08:58:13



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: