日本

 
Idag har jag fått mycket gjort. Känns underbart!
Dagen har främst gått åt att försöka betala skolan, 450 000 yen, usch huvaligen va mycket nollor. Och sen läsa och förbereda papper för mitt studentvisum, vilket tog ca 2 timmar att fixa...
Men nu är allt klart! Eller ah, det jobbiga kommer med posten om några dagar så eh ah
Men skönt känns det endå!
Här är några av mina böcker som jag förbereder mig med inför Japan!
Har en massa "Måste göra innan du dör" och "1001 underverk i världen" osvosv där jag har slagit ihop alla Japan-sidor. Ska visa er några exempel på saker som jag MÅSTE göra under mitt år i Japan här på bloggen snart! :D
Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Hur många svenska kronor är det där då? :)

Svar: 30000 ungefär x)
MissNosebleed

2013-09-14 | 19:05:47
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
Lilly

Åh,jag vill med. Tar bara sån tid att spara ihop till en Japanresa. :(

2013-09-19 | 13:11:14
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: