Forever Voldemort.

Förlåt för Instagram bilden men befinner mig just nu i Japanska Ambasaden i Stockholm för att fixa mitt studentvisum med tjejerna.
Inget löshår idag btw. Känner mig fett naken...
Sara

Du e så himla fin :3 skulle inte du kunna göra en lista med ngra roliga instagram konton att följa? tycker de är jätte svårt att hitta roliga o inspiderande instagrams. Skulle va jätte snällt :)
kram

2013-09-21 | 22:15:20
Anonym

Hoppas det gick bra, sälv har jag bara turist visu till usa än så länge haha har inte vågat mig på att åka till Sthlm och fixa ett ordentligt för jag är rädd att det lär vara på engelska alltihop MEN det är ju en av många anledningar till varför jag åker till Houston den största är att jag har träffat en kille som bor där via chattroulette den 15e Oktober. LYCKA TILL I JAPAN :D

2013-09-25 | 03:36:14
bacardikid.blogg.se

Hoppas det gick bra, sälv har jag bara turist visu till usa än så länge haha har inte vågat mig på att åka till Sthlm och fixa ett ordentligt för jag är rädd att det lär vara på engelska alltihop MEN det är ju en av många anledningar till varför jag åker till Houston den största är att jag har träffat en kille som bor där via chattroulette den 15e Oktober. LYCKA TILL I JAPAN :D

Svar: Åh men vad roligt! Lycka till i Houston isf ju! :DTACK SÅ MYCKET! <3
MissNosebleed

2013-09-25 | 03:36:44
URL: http://bacardikid.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: