går emot strömmen

Sen gillar jag inte kliiga stickade tröjor eller äpplen heller. Äpplen kanske inte har mycket med hösten att göra men har för mig att äpplen brukar vara en symbol för hösten?
Det enda bra med hösten enligt mig är Halloween. Men som ni kanske vet så blev jag och Pontus ihop under Halloween och att behöva fira Halloween och vårt 2års jubileum ifrån varandra är inget jag ser fram emot...
Däremot är hösten i Japan runt 20-30 grader varmt! Så lite nice blir denna höst endå, plus att jag får bevittna den i världens sötaste land :D
Undrar hur Halloween firas i Japan btw? Om den ens firas i Japan? Någon som vet? :o
Anonym

Det är ett måste för japaner att fira Haloween. När jag var där var det fullt med utklädda folk på gatorna och massor av dekorationer överallt! Jätte gulligt att se alla glada barnen också :D

Svar: Åhhhh så bra! Känns som om Halloween firas mindre o mindre för varje år som går här i Sverige... så det skulle vara underbart om man kunde få uppleva Halloween som man ser i filmer nångång i livet! :D
MissNosebleed

2013-09-16 | 00:10:01
Rebecca

skulle inte pontus följa med till japan?

Svar: Jo men det kom hinder på vägen, så blev tyvärr inte så.
MissNosebleed

2013-09-16 | 09:49:39
Anonym

Halloween i Japan är typ bäst och så mycket roligare än i Sverige. Har firat Halloween 3 gånger i Japan och det är jättekul, alla klär verkligen ut sig ordentligt och det är alltid fina dekorationer och sånt överallt :D

Svar: Åhh fan vad awesome! :D
MissNosebleed

2013-09-16 | 11:29:21
Lilly

Vad negativ du lät nu. xd Hösten som är så vacker!

Svar: haha nej nej ville inte framstå som negativ men fattar bara inte riktigt varför precis alla skriver på sina bloggar att dom älskar hösten, måste väl finnas nån som tycker som jag tänkte jag. därför jag skrev inlägget xD
MissNosebleed

2013-09-16 | 15:55:37
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Miranda

Jag gillar inte heller hösten.. Så grå och tråkigt... Blir sugen på att åka till Japan under halloween, spännande att se hur alla klär ut sig 8) Förhoppningsvis ska jag på maskeradfest, men folk brukar inte klä ut sig så mycket på dom. :p

2013-09-16 | 16:52:55
URL: http://nattstad.se/miranda.ehrnholm
Anna

Jag tycker hösten är mysig! Det börjar bli mörkt på kvällarna och man kan tända ljus och mysa hihi. Här i norrland är det ljust hela nätterna på sommaren!

2013-09-16 | 18:40:23
URL: http://mesboll.blogg.se
Lilly

Ah då förstår jag.

2013-09-18 | 23:27:05
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: