Hos mamma<3

Linne- H&M | Shorts- Från Danmark | Strumpbyxor- H&M (har jag för mig)

Idag är min sista kväll med min mamma... super sorligt. Men vi gör det bästa av situationen, vi ska mysa ner oss i soffan, kolla på våra favorit program (vi har som tur är exakt samma smak när det gäller filmer och serier) och äta gott!
Min mamma har alltid vart den som har stöttat min dröm till japan. Hon har alltid sagt åt mig att jag ska leva mina drömmar, resa runt och uppleva världen nu när jag är ung. 
så om det inte hade vart för min mamma så hade jag nog aldrig kommit iväg! <3
Förlåt för mina super breda höfter... får hoppas att det stämmer det dom säger om breda höfter på kvinnor!
Anonym

Förlåt?!!!! Sjukt snygg kropp.

Svar: aw tack så mycket! <3
MissNosebleed

2013-09-26 | 20:24:42
Julia

jag tänkte inte ens på dina höfter. Hade dock sett konstigt ut om dom var smalare men inte nu ;)

Svar: haha ah bra de!
MissNosebleed

2013-09-26 | 21:11:51
Bona Dea

Åh, vad fint! Kännde också att det var så sjukt skönt med stöd från familjen när jag flyttade för att plugga :)

Du har inte breda höfter och du borde inte censurera dig själv, sluta skämmas du är ju hur vacker som helst.

Svar: jaah absolut! vet inte vad jag skulle gjort utan dom.
tack så mycket! ingen är ju felfri men man kan inte låta bli och tycka mindre om vissa saker än andra när det gäller ens uteseende :/ Men tack återigen<3
MissNosebleed

2013-09-27 | 06:12:05
URL: http://faunabonadea.blogspot.se/
Heza

be aldrig om ursäkt för ditt utseende. Jag har alltid beundrat dina höfter!

Svar: Du är för gullig <3
MissNosebleed

2013-09-27 | 15:34:00
Anna

Tråkigt att ni skiljs åt, men kul för dig att åka iväg också ju!

2013-09-27 | 17:01:38
URL: http://mesboll.blogg.se
Dallenalle

Är epicfaiil(moa) din kusin???:oo

2013-09-27 | 18:18:17
URL: http://dallenalle.bloggagratis.se
ina

Gud va mycket äldre du börjat se ut.
Gillar din nya look :)

Ha så kul där i Japan! :)

2013-09-27 | 20:29:25
URL: http://chronicironic.blogg.se
c

Förlåt för dina höfter? Nä, du e ju skitsnygg som du är! =)
Och Japan kommer bli super! Klart du kommer få hemlängtan, men det är ju bara ett år ändå, du får tänka så :D

Svar: Aw tack så mycket! <3 Jaah jag får göra det haha :D
MissNosebleed

2013-09-28 | 09:02:25
Sandra

Riktigt sorgligt att du ber om ursäkt för dina höfter, då du är en förebild hos många. Var stolt över hur du ser ut istället, annars är du inte en särskilt bra förebild för yngre.

Svar: Lättare sagt än gjort. Bara för att jag är en förebild för många betyder det inte att jag är en felfri människa. Jag är en helt vanlig person som tycker mindre om vissa saker och tycker mer om andra. Var dock inte i "depp mood" när jag skrev den meningen, menade mer som ett skratt på slutet, om du fattar vad jag menar? Jag är fult medveten om mina brister, men jag tycker bättre om att skratta åt dom än att deppa ihop pga dom x)
MissNosebleed

2013-09-28 | 21:24:32
Sam ★

Du är jättefin ju!

Svar: du som är! :o
MissNosebleed

2013-09-30 | 01:52:19
URL: http://simsky.blogg.se
Belinda Breed

Breda höfter? Du driver?
Aaja, synd att du inte ser hur snygg du är!

2013-10-04 | 18:28:25
URL: http://belindaz.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: