I think I think too much?

Ibland har man gått igenom saker så många gånger i huvudet att när någon frågar orkar man inte säga vad det är.

Inte undra på att jag sover dåligt, så mycket som jag tänker..

 

Annars mår jag rätt så bra nu. Är inte sjukling längre och bara de sista sakerna kvar nu innan jag drar. Känns skönt :3

 
DalleNalle

Känns det inte otroligt läskigt med allt detta? Lixom komma till ett annat land(fan japan ju!!) och bo där i ett helt år? :o

Svar: Jo herregud ja! Kan vakna mitt i nätterna och ha panik andningar för att jag blir så nervös. Men det är lite därför jag "tvingar" mig dit också. För jag har alltid vart en väldigt rädd tjej, tillbaka dragen, rädd för förändringar. Och jag vill verkligen ändra på det! Tvinga ut mig ur min comfortzone typ. Samt att jag alltid har älskat landet Japan, så om det inte hade blivit av nu så skulle detta fortfarande vara min dröm och jag skulle göra allt för att förverkliga den! Vad gör man inte för sina drömmar liksom? :D
MissNosebleed

2013-09-05 | 19:07:07
URL: http://dallenalle.bloggagratis.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: