internskämt!

2 år gammal bild på mig och min bror. Det var julafton och jag ville ha en bild på mig och han, så jag tog fram kameran och sen pussade han mig på kinden! Sååå söt! Jag har världens charmigaste bror. Bara så ni vet.
Och i dag blir han hela 16 år gammal! På bilden var han så liten, som ni kanske ser? Men tiden går så fort, han är redan 10-15 cm längre än mig med målbrott och hela köret! 
Vad kommer att hinna hända under mitt år i Japan? han kommer säkert ha en massa skägg och vara yttligare 10 cm längre än mig hahah :(
 
Nä men skämt o sido. Min bror älskar lökar (såna man äter) men har alltid vart en tutt-kille haha, så nu när han blir så stor tänkte jag vara en pinsam syster och ge han en massa "lökar"!
Ger han en korg med alla slags lökar, vitlökar, rödlökar, sharlottlökar, gullökar, små lökar, stora lökar, avlånga lökar. 
hahaha lite internskämt mellan oss i familjen xD
Anna

Haha men åh så bra!!

Svar: hahaha ellerhur? xD
MissNosebleed

2013-09-26 | 18:28:59
URL: http://mesboll.blogg.se
Sam ★

Hahaha men vad roligt!

2013-09-30 | 01:54:25
URL: http://simsky.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: