Mitt liv i en låda.

shit vad tiden går fort! Börjar bli riktigt nervös nu xD
Har även börjat packa lite smått samt ställa undan lite saker till efter flytten, min bror ska nämligen få min stuga under året jag är i Japan, så för att vara säker på att inget kommer att försvinna under flytten så tänkte jag hjälpa till och ställa undan lite saker innan jag drar.
Har desutom planer, eller kanske mer tankar, om att flytta och bo i Norge efter Japan. Och jag vill dra till Norge så snabbt som möjligt efter att jag har kommit hem från Japan, så det är nog bara bra om jag passar på och packar lite redan nu!
Modebloggen som försöker rädda.

Lycka till borta i japan! Hoppas du får det roligt! :-)

2013-09-03 | 10:00:35
URL: http://jagfixarfarg.blogg.se
Katsikai

OHHH snart åker du ohihihio! :33

Svar: Vääääldigt snaaaaart ååååhhh pirrrr XD
MissNosebleed

2013-09-03 | 17:53:20
URL: http://katsikais.blogspot.com



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: