Uppdatering!

Flygresan börjar med att jag har lyckats packa för mycket... hade hela tre kilo övervikt, så pappa var så gullig och betalade dom åt mig <3
Sen upplevde jag det jobbigaste jag har vart med om i mitt liv- Att säga hejdå till alla. Var stark och lyckades hålla mig från gråt när jag kramade mina syskon men sen när jag kramade pappa så brast det. Pontus stod bakom mig och tröstade. usch vad jobbigt det var.
Men jag klarade det, och nu kommer det bara bli lättare och lättare!
 
Om flyget: Har inte sovit nånting på över 24 timmar, lyckades sova i två timmar innan vi landade i Hongkong men mer än så blev det inte. Sen kommer jag inte att ha tid att sova mer under kommande dag heller. Landar ca kl.00:00 (svensk tid) vilket är ca kl 06:00 på morgonen i japan, så, med andra ord, jag måste vara vaken från och med nu för att på bästa sätt kunna anpassa mig till den japanska tiden och inte sova bort första skoldagen!
Önska mig lycka till haha? xD
Här ser ni en bild på när vi precis hade köpt tågbiljett in till Hongkong city!
Herregud så vackert det var i Hongkong! Det lyste överallt, verkligen en nattstad!
Tänker kalla Hongkong för den Blåa staden härdan efter :D
Vi anledde kl sju på kvällen (deras tid), det hade precis regnat och det var ändå 30 grader varmt! När vi gick ut ur flygplatsen slog värmen som en bomb, och fukten går inte ens att tala om. Hur mysigt som helst.
Och jag har aldrig sett så höga hus tidigare! Det var som om jag var i New York eller något, super vackert!
Längtar massa till att få se hur Yokohama ser ut!
 
Pon-tus

Åh så fina bilder! Det låter supermysigt i Hong Kong, önskar ja kunde vart där o sett det oxå :3 o känt värmen och luftfuktigheten, här blir det bara kallare o kallare :/

Jag är så stolt över dig som följer din dröm bby! <3

Svar: taaack BabyPanda<3 önskar att du var här dock....
MissNosebleed

2013-09-30 | 18:27:50
Susanne

Ska bli så kul att få följa dig i Japan! Och oroa dig inte, jag ska ta hand om Pontus och krama honom massor, fast det är ju såklart inte alls samma sak som dina kramar... Ni kommer klara detta galant, det finns ju som tur är Skype och telefon etc. I believe in you guys! <3 Tycker du gör heeelt rätt som följer dina drömmar! Dreams don't work until you do! Och vågar man inget vinner man inget. You go girl! <3

Svar: Tack Susanne! <3 Jaah men precis! Han får ta och flyga hit om några månader också tycker jag! :D
Har så mycket jag vill visa!
Många kramar från Japan <3
MissNosebleed

2013-09-30 | 18:50:00
URL: http://skapmat.blogg.se
Heza

omfg vill åka till Hong Kong så fucking bad och ännu mer efter att ha sett det här;___; kommer knarka din blogg så hårt under det här året.
Yokohama är otroligt vackert, så se fram emot det:D

2013-09-30 | 19:11:53
Michi - Sveriges största creepy cute blogg

SÅ himla vackert! Bra att du följer dina drömmar! Kommer bli kul att följa dig i japan!

2013-09-30 | 19:22:55
URL: http://soldies.blogg.se
Anonym

Ååh så coolt! hoppas du får ett fint år :3 <3

Svar: tack så mycket! Det hoppas jag med eheh :D <3
MissNosebleed

2013-09-30 | 19:37:45
Melinda ♥

ska bli kul o följa dig medan du bor i japan! :D

2013-09-30 | 21:28:02
URL: http://fckingcrazy.blogg.se
lynn

super spännande att läsa din blogg nuförtiden ju! :D

Svar: åh vad roligt att höra! :D
MissNosebleed

2013-09-30 | 21:57:42
Annie.H

Kommer bli jätte kul och läsa om ditt liv i Japan! :D
Hoppas verkligen att du kommer få det bra där!

2013-09-30 | 22:11:40
URL: http://aanniehanhela.blogg.se
Sam ★

Vad skönt att allt gått bra hittills! Ser fram emot mer update!!

2013-09-30 | 23:46:22
URL: http://simsky.blogg.se
Lilly

Nej vad jobbigt med tiden och att få sova för lite. xD

2013-10-05 | 22:51:37
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: