Bloggtorka!

Jag uppdaterar alltid dåligt när jag är mycket med Pontus. Det hör liksom till. Jag känner att jag hällre spenderar tid med han än att sitta vid datan (vilket jag har tid att göra sen), det var därför jag uppdataerade så dåligt under den tiden och jag har fortfarande inte kommit igång med mitt bloggande igen känner jag.
Har sjuka bloggtorkan. Jag har bott här så länge nu så jag har ingen koll på vad som är annorlunda och speciellt med min japanska vardag längre. Haha. 
Men snart kommer Pappa och bonusmor hit så jag kan turista lite med dom och blogga om det dom tycker är annorlunda! Bloggandet kommer nog igång snart igen :)
Frida

En liten fråga! Du hade planerat att bo i Japan ett år, right? ^^ Vad ska du göra när det gått ett år, blir det flytt hem till sverige igen eller ska du kanske stanna längre? :3 Du har världens finaste och bästa blogg. Det är jättekul att läsa om dina "äventyr" i Japan :D

2014-04-15 | 14:03:16
Tokyo-Love

Blir ju lätt så, men vi väntar gärna på inlägg. Kul att familjen snart kommer till Japan! Åker själv om 2 dagar, ah längtar ihjäl mig!

2014-04-15 | 15:13:56
URL: http://sakuradesu.blogg.se
Marina

Ses snaaaart😊✈️🌍

2014-04-15 | 21:16:18



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: