fikapaus

Igår så åkte jag, pappa och bonusmor in till Shibuya en snabbis. Vi kollade runt lite, fotade Hachiko, filmade övergångsstället, och gjorde alla dom där turistiga grejerna. Vi tog även en fika rakt framför övergångsstället. Det var supermysigt! Vi satt länge och bara kollade på alla tusen människor som gick över. Det är helt galet hur mycket folk som bor här i Tokyo området! Det är lätt att jag glömmer bort det för jag börjar bli så van med att alltid ha en massa folk runt omkring mig haha.
Tokyo-Love

Härligt med fika på starbucks vid Shibuya Crossing! Ett måste!

2014-04-21 | 17:37:53
URL: http://sakuradesu.blogg.se
Julia

Verkar vara så härligt att bo i Japan!
Med alla trevliga personer, shoppingen, kulturen, självaste Tokyo och 1000 grejer till!
Hoppas också en dag att studera japanska i Japan, för ung nu, men i framtiden ska det nog bli ^^

2014-04-21 | 19:02:08
Ammanda

Du lever verkligen livet... vill också kunna ta en fika i shibuya, SHIBUYA FÖRFAN! :OO

2014-04-26 | 18:13:45



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: