Middag i Yokohama Centrum.

Idag efter skolan gick jag och en klasskompis in till Yokohama centrum för att handla lite nödvändigt skräp från Donki. Vi var även tvungna att kolla ifall WEGO hade fått något nytt och hittade såklart en massa andra bra affärer på vägen. Haha. Det slutade med att klockan blev så mycket så vi åt middag ute också. Det var mys. Men nu är klockan 23:00 här och jag har tonvis med plugg tills imorrn så det blir en lång kväll för min del... Antar att jag får skylla mig själv att jag valde att flytta till ett land där det finns världens bästa affärer! :D
Tokyo-Love

Mmm.. smarr! Det typ första jag gjorde idag när vi landat i Tokyo var att springa och äta sushi! Som jag saknar Japan, men fattar knappt att vi är här nu. Lycka till med pluggandet!

2014-04-18 | 16:14:11
URL: http://sakuradesu.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: