Purikura<3

HAHAHA Pontus ser så söööööt ut på dom här Purikura-bilderna! Han ser ut som en liten docka hahah. Älskar sista bilden där han stirrar in i kameran för att testa hur stora ögon han kunde få och herregud hahah det ser ut som om dom ska ploppa ut!
Saknar han så. Det känns verkligen som nått saknas här i Japan nu efter att han at vart här och sen dragit hem igen... Tur att min pappa och bonusmor kommer nästa vecka så jag kan få krama på dom!
Lara&lucy^^

Aww så söta! När kommer du tbx till Sverige ? :) kan du förklara lite mer om din utbildning, hade varit intressant :D
Kram <3

2014-04-14 | 00:24:42
URL: http://artoholic.blogg.se
Caisa-fmds

Åh vad söta!!

2014-04-14 | 09:21:25
URL: http://fmds.blogg.se
Pontus!

Loolz, så snygga vi är! x3
Min mor skrev ut den här bilden idag o gav den till mig, hahah!
Ska hänga upp den på väggen ;D <3

Svar: men du har ju samma i din plånbok ju? haha <3
MissNosebleed

2014-04-14 | 14:49:06



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: