The Little Couple

Som ni kanske har märkt så älskar jag Reality Shows som The Kardashians, Teen Mom, Here Comes Honey Boo Boo osv. Men jag har kommit ikapp alla dom serierna och det kommer att ta ett tag innan någon ny säsong kommer ut. Så, jag bestämde mig för att hitta en ny serie att kolla på på kvällarna och hittade The Little Couple.
Det är en Reality Show som handlar om två dvärgar, ett supergulligt par, vid namn Jen och Bill. Jen är doktor och Bill är säljare och egenföretagare. Dom bygger sitt drömhus och försöker få barn. I serien får man se hur deras vardag ser ut. Deras kamp att få barn och deras kärlek till varandra.
Det är en sjukt inspirerande serie då dom har åstakommit så otroligt mycket. Trotts att dom är så små bestiger dom alla hinder, hur stora dom än är. 
En riktigt bra serie. Bästa Reality showen på länge!



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: