Picknick in the sun.

En sak som jag och Pontus gjorde mycket var att bara ta in naturen och värmen här i Japan. Hade många picknicks och många kvällspromenader. Jag har sån tur att ha hittat en kille som älskar naturen lika mycket som jag gör. Han har till och med börjat meditera tillsammans med mig nu!<3
My sweetiebear gav mig fotmassage bara för att han vet hur ont jag brukar ha i fötterna.
My gentleman<3
Jag och Pontus tog över 100 bilder på oss tillsammans men den ni ser över blev den bästa. Tro det eller ej, haha. Tror det var ljuset som förstörde alla foton. Var tvungen att mörka ner den, troligtvis därför den ser så läskig ut nu haha! But that's okay :D
Marina

Fina bilder:)!

2014-08-29 | 20:07:06
Miss Naily A Fucking Rockstar

Vad fina ni är på sista bilden:)

2014-08-31 | 12:43:00
URL: http://www.missnaily.wordpress.com



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: