本当にごめんなさい...

Jag är så sjukt stressad just nu... Jag har inte prioriterat bloggen och det ber jag om ursäkt för :(
Jag ska ju som sagt försöka ta det stora N3 provet nu i helgen (vilket verkar omöjligt att klara btw, kommer inte över 45%...), så jag pluggar verkligen hela tiden, vilket är svårt för mig som ALDRIG behövt plugga tidigare i mitt liv!
Jag har även en massa andra projekt på g, samt att jag måste försöka hitta nått ställe att bo när jag kommer tillbaka till Sverige OCH jobb... whääää
Så det blev ingen julkalender i min blogg iår. Har inte haft tid att svara på alla mejl från företag, fixa inlägg, bilder, godkänna erbjudande, samarbeten, osv, osv, osv. Så förlåt. Älskar alla mina läsare ju och vill ge er allt jag kan!♡
Momlin

Hejja dig, kommer säkert gå jättebra! Lycka till nu :D

Svar: Tack så mycket, blir så glad för stöd :'D
MissNosebleed

2014-12-01 | 15:42:20
URL: http://momlin.blogg.se/
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

you can do it!! kämpa på och gör ditt bästa så ska du vara nöjd :3

Svar: Tack så mycket finaste! :'3
MissNosebleed

2014-12-01 | 21:30:04
URL: http://rocketboyy.blogg.se/
Ammanda

Detär lugnt! Jag älskar och är lika beroende av din blogg ändå haha, hoppas det går bra på provet!! <3

Svar: Tack så mycket söta du! <3
MissNosebleed

2014-12-02 | 13:12:15
Marina

Stort lycka till med N3!!

2014-12-02 | 19:33:04
Cookie

DU ÄR BÄST!!

2014-12-03 | 03:30:21
URL: http://cokieroos.blogspot.com
D A N I E L A

Läser inte din blogg för alla erbjudande, läser din blogg för den är awesome helt enkelt, så sätt inte för höga krav på dig själv! Och Lycka till med provet!

Svar: Tack så hemskt mycket! <3
MissNosebleed

2014-12-03 | 03:42:23



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: