\^o^/

NU ÄR N3 PROVET GJORT!!
Det gick väl inte jättebra haha, måste hålla mig realistisk samtidigt som jag måste tro på mig själv!
Jag blir inte besviken om jag inte klarade provet för om jag vill göra om det är det bara att ta en biltur ner till Danmark eller över till Finland, haha.
Nej men jag gjorde mitt bästa och det är så sjuuukt skönt att det är över nu!!!
Momlin

Så härligt, alltid skönt när stora prov är över! Hoppas att du klarade det nu också :)Supervackra bilder dessutom!

Svar: Tack så mycket söta du! <3
MissNosebleed

2014-12-07 | 22:44:28
URL: http://momlin.blogg.se/
Daniella 🌙

vad innebär n3? :)

Svar: Det är ett internationellt prov om hur bra man kan japanska. Det finns 5 steg (eller prov), då N5 är grundlig japanska, N4 är att man kan prata och förstå det mesta, N3 är flytande japanska, N2 är lika bra japanska som japanerna själv, och N1 är japanska som ingen pratar haha, då pratar man oftast BÄTTRE än många japaner. Man behöver N3 eller N2 för att kunna läsa vidare i japanska. Och N1 är endast för att skryta haha xD
MissNosebleed

2014-12-08 | 08:36:44
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Ammanda

WHAT kan du stå på händer? :O

Svar: Haha är gammal gymnast ju xD
MissNosebleed

2014-12-08 | 10:22:11
LivinginJapan!

Vackra bilder! Älskar sista bilden speciellt!

2014-12-08 | 10:45:04
URL: http://livinginjapan.blogg.se
Mamma

Duktigt gumman! Huvudsaken du gjorde ditt bästa :)
Underbara bilder på min lilla hoppetossa <3

2014-12-08 | 23:38:34



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: