Dålig dag...

Hahah usch vilken jobbig dag har haft idag. Började med att jag sov för länge, ville verkligen inte upp ur sängen, ville bara lyssna på musik och försvinna. Men jag tvingade mig upp och tog en promenad (som jag visade i inlägget under) för att få tid att tänka lite. Vilket var superskönt. Men direkt när jag satte mig vid datan igen så blev jag depp...
Har ni några knep på att bli på bra humör igen? Få en dålig dag att bli en normal dag igen?
Brander

Sv; det är först min mamma till höger om mig sen är det mina lillesystrar nellie och nadia :) why :) ?

2014-02-02 | 17:28:14
URL: http://branderof.se
Anonym

Hmm... Ät godis och kolla på tv-serier :) eller ring Pontus, eller bara häng med kompisar!

2014-02-02 | 17:56:58
Brander

Sv; jaha hahaha! Ja therese är ju typ min bonusmamma med :)

2014-02-02 | 18:48:08
URL: http://branderof.se
Sannanas

Mys ner dig under ett täcke eller en filt, sätt på någon bra film eller serie och ät en massa gott. Det brukar hjälpa för mig :) Massa kramar till dig och hoppas din dag/kväll blir/blev bättre! :)

2014-02-02 | 20:18:21



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: