病気...

Jag känner mig fortfarande lite sjuk. Men jag gick till skolan endå. Det är examenutställning idag så det blir nog ganska så chill.
Vet dock inte riktigt varför jag mår så piss idag... Min förskylning är fortfarande på g och jag har verkligen VÄRLDENS TRÄNINGSVÄRK. Jag har inte haft såhär mycket träningsvärk sen jag var 12 då jag var på gymnastikläger i en vecka. Och då tränade jag 14 timmar per dag! Vanligtvis älskar jag träningsvärk. Älskar känslan att man har gjort nått bra för sin kropp. Men just nu är min träningsvärk som värst längst ner i ryggraden, så jag kan varken böja mig ner, plocka upp saker, sätta mig ner eller ställa mig upp. Känner mig som en 90årig tant :(((
Lilly

Jag har med förkylning på G som aldrig tycks bryta ut. :s Cpstörigt!

2014-02-24 | 07:12:24
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: