Mys

Här är precis alla sjuka hahah. Både Elin, Celine och Malin har fått någon slags vintersjuka. Man kan höra någon hosta varannan sekund här i huset hahah. Alla förutom jag. Vilket förvånar mig, jag brukar alltid bli sjuk, så det känns som om jag bara går runt väntar på att sjukan ska slå mig också... Jag har börjat hosta liiiiite och är pyttelite snovig, men hoppas på att det inte är en början på något stort.
Håll tummarna för att jag klarar mig!
Så idag ska jag iaf ta hand om mina tjejer. Blir det en hemmadag i sängen för oss alla. Jag har redan förberett mig med mina Totoro stumpor, Panda kigurumi, bra musik och en Onigiri. Hihi
LORISSA LOVEBOMB

Jag håller givetvis tummarna.

2014-02-11 | 10:58:15
URL: http://lorissalovebomb.se
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

Håller tummarna för dig!

2014-02-11 | 13:43:47
URL: http://rocketboyy.blogg.se/
Marina

Hoppas du får vara frisk! Bra att du tar hand om dina kompisar:) kram kram

2014-02-11 | 22:30:47



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: