Skaffat träningskläder!

Hittade både byxorna och toppen från Forever21. Det var rea på dom så det kostade bara runt 200kronor! Allt som fattas nu är ett bra skor.
Jag måste dock täcka över mina tatueringar när jag gymmar här i Japan har jag hört. Varför vet jag inte riktigt. Men jag antar att det är av säkerhetskäll pga den japanska maffian?
Johanna

Vad brun du är!

Svar: tycker du? :o
MissNosebleed

2014-02-19 | 14:51:48
Miss Naily A Fucking Rockstar

Måste fråga en grej som inte har med inlägget att göra. Hur är det med censuren i Japan. Tänkte eftersom du pluggar, är det lätt att hitta information på nätet eller är mycket censurerat?

Kram

2014-02-19 | 15:01:10
URL: http://www.missnaily.wordpress.com
Emma

Har du varit på någon onsen? När jag var där sa de att man inte ens får bada där om man har tatueringar, men jag fick aldrig reda på om det faktiskt var sant överallt eller bara i den lilla staden, haha.

2014-02-19 | 15:12:55
Emma

Har du varit på någon onsen? När jag var där sa de att man inte ens får bada där om man har tatueringar, men jag fick aldrig reda på om det faktiskt var sant överallt eller bara i den lilla staden, haha.

2014-02-19 | 15:12:55
Daniella 🌙

gud vad brun du är <3

Svar: whaaat jag som har redigerat bilderna ljusare O.OMen tack så mycket, visste inte att jag hade solbränna kvar xD
MissNosebleed

2014-02-19 | 15:50:48
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Anna ⚡

Riktigt snygg topp!

Svar: ellerhur? :D
MissNosebleed

2014-02-19 | 16:24:39
URL: http://annamarklunds.blogg.se
Ammanda

ge mig din rumpaaaa? :'(

Svar: då kommer jag bli rumplös ju! D:
MissNosebleed

2014-02-19 | 16:40:08
Natha

alltså. din kropp. omg. du behöver inte träna ju vafan?

Svar: tack så mycket men jag tränar inte för utseendet, tränar för hälsan :)
MissNosebleed

2014-02-19 | 16:49:12
URL: http://chelita.blogg.se
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

snyggt! lite intressant att du måste dölja tatueringar när du tränar, hur är det annars? Måste du dölja de när du är i skolan?

Svar: ska svara på den frågan bättre i ett inlägg nu. Men nej behöver bara dölja när jag gymmar eller badar :)
MissNosebleed

2014-02-19 | 16:50:06
URL: http://rocketboyy.blogg.se/
Mamma

Snygga kläder - cool rygg på överdelen! Så bra du tränar igen. Fatta så mkt styrka o smidighet att kunna plocka fram sedan truppgymnastiken :) Och så DANSAR du oxå hörde jag - tjohoo va kul!! <3

Svar: jaaah jag kommer igång här i japan haha! Lycklig tjej!! <3
MissNosebleed

2014-02-19 | 18:06:54
Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Vad konstigt! Varför måste man täcka över..? :c

Svar: pga den japanska maffian...
MissNosebleed

2014-02-19 | 19:54:28
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
linn

vill inte låta värsta creepy som vet det här :S men hade inte du 2 navelpiercingar? kommer bara ihåg att jag såg det & tyckte det va så himla snyggt ((:

Svar: jaah men tog bort den andra. Min kropp stötte bort den långsamt så min piercing förflyttades ner Det såg bara skumt ut efter ett tag så tog bort den. Kan dock fortfarande ha piercing där, men det ser inge bra ut längre... Vet tyckte också det var sjuuukt snyggt, så de sög :'(
MissNosebleed

2014-02-19 | 21:50:08
Tokyo -Love

Snyggt med grått!
Ang. tatueringarna så handlar det om Yakuzan, enligt tradition är det i princip bara medlemmar av maffian som har tatueringar. Så att gå på onsen och bada kan bli lite problematiskt med tatueringar. Vet inte om det är värre eller sämre för västerlänningar, men på större orter och ställen är de mer förstående (åtminstone mot västerlänningar har jag hört).

2014-02-20 | 14:45:42
URL: http://sakuradesu.blogg.se
DalleNalle

Jag dör, helt seriöst, din kropp är underbar! :c

Svar: aaw tack söta du! <3
MissNosebleed

2014-02-20 | 19:14:03



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: