Bilder från igår

 Igår var jag ute med ett stort gäng kompisar. Tror vi blev runt 22 personer sammanlagt.
Men det var trevligt! Pratade mycket, åt mycket gott och skrattade en massa!
Sheriilyn

Ditt hår är så himla fint! Tycker egentligen om mörkare färger men ditt isblåa är riktigt, riktigt fint. Försökte ha mitt i mörkblått under en period men det blev alla möjliga blå-gröna färger. Hur gör du för att behålla din färg?
Älskar btw att följa din vardag i Japan, jag hoppas jag kommer dit en dag!

Svar: Silvershampoo är min hemlighet. Det gör håret mycket blåare och isigare! Fick många gröna nyanser i början med och efter att ha färgat utväxten blev det grönt med... men efter några tvättar med silvershampoot var det borta! :DTaack så mycket, blir så glad! Håller tummarna för dig ;) massa kramar!
MissNosebleed

2014-01-14 | 10:09:41
URL: http://sheriilyn.se
Sheriilyn

svar: Tror inte silverschampo skulle fungera till mörkare hår dock, men okej!
åh, tack ska du ha! ♥

2014-01-15 | 09:49:11
URL: http://sheriilyn.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: