Bleker utväxten.

Bleker min utväxt. Det var verkligen ett måste för mig just nu. Började se ganska så hemskt ut haha.
Men något som jag ALLTID glömmer när jag bleker min utväxt är att ta en "före bild"! Vill ju att ni ska se skillnaden... men men. 
Anna Johansson

Måste bara få fråga, men var köpte du din "White toner" från Directions? Alltså vilken hemsida eller så? :)

Svar: ingen hemsida. Köpte i en affär här i Tokyo. Finns att köpa i stockholm och göteborg också, hos Shock har jag för mig! :)
MissNosebleed

2014-01-26 | 16:38:24
Ida - The Purple Cupcake

Vilken blekning rekommenderar du? När jag blekte mitt hår från en rosa/lila så fick jag en orange rand i mitten av huvudet och den vill verkligen inte släppa, vill inte döda mitt hår mer just nu men tips på en bra blekning skadar inte ^^

Svar: alltså jag har egentligen aldrig blivit helt nöjd efter att ta blekt håret... det är alltid nått som blir missfärgat, eller skadat eller så :/ Men silvershampoo är et enda tipset jag kan ge som verkligen hjälper mig när jag får missfärgat och när jag inte vill döda håret mer! Ta en FET hårinpackning efter varje gång du har använt silver shampoo också, för håret blir så torrt utav silver shampoo :/
MissNosebleed

2014-01-27 | 11:07:22
URL: http://thepurplecupcake.blogg.se
Martina [Eluminél]

ina kompisar säger att Japanska blekningsmedel aldrig blir riktigt blonda utan gula i tonen. Har du upplevt samma sak?

Svar: njä blekningen tar väldigt bra, men jag har sett att alla deras "blonderingar" är inte blonda utan typ gula som du säger. xD
MissNosebleed

2014-01-28 | 10:10:31
URL: http://www.eluminelart.blogg.se
DalleNalle

Vilken blekning använder du? Är den bra? :3

Svar: Använde en japansk den här gången, den var helt okej ^^
MissNosebleed

2014-01-28 | 15:07:26
URL: http://dallenalle.bloggagratis.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: