Skype night

 
Sitter och skypar med min underbara pöjk atm. Det är det bästa med helgerna, jag har äntligen tid att prata med Pontus! Jag kommer precis hem från skolan när Pontus (svensk tid) går till jobbet, och jag går o lägger mig runt 12 på kvällen- vilket är runt kl.17 i sverige- då Pontus kommer hem från jobbet... Så han och jag har inte mycket tid att prata med varandra alls :(
Så ni förstår kanske hur mycket dessa stunder betyder för oss? xD
Tokyo - Love

Helgprat är nog väsentligt när man är på två så olika "tider". Min sambo reser ofta till Kina i jobbet, vilket blir nästan samma tidsskillnad...

Svar: Ah det är inte lätt ibland... :/
MissNosebleed

2014-01-12 | 21:28:13
URL: http://sakuradesu.blogg.se
Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Haha vad roligt ♥ Hade också gärna velat åka utomlands men hade inte kunnat lämna min kille :C

Svar: Men ibland måste man göra saker för en själv också. Jag tänkte samma sak. Att jag inte skulle kunna klara mig utan han, men jag är en egen individ med egna drömmar och mål. Han och jag är tsm men vi är inte en person. Om du förstår vad jag menar? xD Kramar!
MissNosebleed

2014-01-13 | 08:19:03
URL: http://neapocalypse.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: