The Realistic Packaging Paintings

Bilden länkar till hans hemsida!

Helt brutala skuggningar. Fatta vad perfekt han måste måla kontrasterna och skuggorna för att det ska se så verkligt ut. Det ser verkligen ut som pappers paket. Helt galet. Helt galet!
Johanna

okej jag bläddrade förbi jättesnabbt första gången för jag trodde det var riktigt paket, helt sjukt ju!!

Svar: Jag gjorde samma sak! sen var jag tvungen att kolla på dom igen för att verkligen se! Han ör helt galet bra! :O
MissNosebleed

2014-01-23 | 22:41:32
URL: http://overklighet.blogspot.com
Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

HAHA fattade inte att det var en målning jag ba, "eh vad coolt eller...???" hahaha ♥

Svar: hahahah xD
MissNosebleed

2014-01-24 | 10:31:02
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
Mira

Har sett dem live i ett galleri här i stan! :)

Svar: Ofta? vilken stad? Stockholm? :o
MissNosebleed

2014-01-28 | 11:58:09
Mira

Nej haha lilla östersund ^^ trodde först de hängde massa paket på väggarna.. fattade inte förns jag gick och tittade från sidan :)

Svar: jaha haha vad coolt! :D
MissNosebleed

2014-01-28 | 14:47:25



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: