5 Saker ni inte visste om mig

 
1. Jag tycker fjärillar är läskiga. Jag har sett rätt så många närbilder på deras "ansikten" och dom ser riktigt äckliga ut! Däremot älskar jag Malar då dom, bortsätt från fjärillar, är väldigt håriga och fluffiga, samt söta i närbild.
2. Om jag var tvungen att välja en sak att äta i resten av mitt liv skulle det vara avocado!
3. Slöseri är bland det värsta jag vet.
4. Jag slutade övningsköra för jag tyckte det var slöseri med tid och pengar, haha. Jag hade sen långt tillbaka bestämt mig för att flytta till Japan och jag kommer inte vara klar med mitt resande efter min tid här, så ett körkort skulle bara vara onödigt att ta då jag inte kan köra bil utomlands. Ville hellre lägga ner pengarna och mitt fokus på att fullfölja min dröm!
Jag har en känsla av att jag inte kommer att skaffa bil på ett långt tag. Och NÄR jag gör det, måste det vara en miljövänlig bil! Japp.
5. Jag har vart utomlands 19 gånger (om jag har räknat rätt) och kan inte få nog av det! Jag älskar att se världen och resa på mig. <3
Julia Müller-Sandvik

Åh, jag som tycker fjärilars ansikten är så fina :D

2014-07-08 | 14:01:23
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Björk Majesty

Jag tycker också fjärilar är läskiga. Det är svampbobs fel, haha! Dom visade en fjäril i närbild på det programmet när jag var liten :(

2014-07-08 | 14:15:35
URL: http://bjorkmajesty.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: