More more more

Igår firade jag, Paris, Mini och Pinky att vårt sommarlov äntligen har börjat med en kväll ute på stan!
Vi åt middag ute, tog purikura (såklart) och satt ute i kvällsvärmen med utsikt över hela Minatomirai.
Underbar kväll<3
Jag hatar kroppsbilder/outfit bilder med Purikura. Man blir ju helt omformad! Jämför skillnaden på våra huvuden tex. Eller hon i blommig tröjas hand till höger!
Sibba - Ung alternativ Mamma

Oj vad alla såg förvrängda ut haha :D

2014-07-26 | 10:14:01
URL: http://sibba.blogg.se
Momlin

Alltså dem borde skaffa sånadär i Sverige, de verkar så skoj! :3

2014-07-26 | 12:14:22
URL: http://momlin.blogg.se/
Ida

Du läser ju kanji. Jag undrar hur man skriver perfektion och imperfektion i kanji, det ska nämligen bli tatueringar som jag ska ha på mina vader men vart jag än söker verkar det inte bli helt rätt i kanji.

Svar: perfektion är 完璧 och imperfektion är 不完全. Vad jag har lärt mig iallafall :)Låter som en vacker tatuerings plan. Hoppas det går bra! Kramar
MissNosebleed

2014-07-26 | 12:30:27
URL: http://thepurplecupcake.blogg.se
Evelina :D

Din blogg är bäst!! Kanske inte behöver kommentera mer för och visa det men det är sällan jag läser bloggar... För de flesta är så ototalt ointressanta. Men din är awesome!

Svar: Du anar inte hur glad jag blir av att läsa detta! Kan inte sluta le, blir så lycklig att du gilar min blogg och finner den så intressant. Makes me soooo happy! :')
MissNosebleed

2014-08-01 | 22:30:55



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: