Tips för vitare tänder:

Minns ni tandblekningen som jag skrev om på bloggen för inte så länge sen? Jag har bytt ut den mot en riktigt bra tandkräm istället! Tandblekningen (som jag tyvär fortfarande inte kan namnet på...) var väldigt bra, nästan lite för bra. Det började kännas konstigt på insidan av mina läppar så slutade med den direkt! Kan ha hänt att jag råkade använda den lite för ofta hahaha.
Den här tandkrämen däremot är från The Natrual Oral And Beauty Care Company som ser till att allt är 100% naturligt och pålitligt. PEELU är gjord i USA och använder de mjuka fibrerna i peelu-växten för att ge en mild, icke repande tandkräm som fungerar naturligt att rengöra och bleka tänderna. Till skillnad från de flesta andra märken, är Peelu Tandkräm sockerfri, innehåller inga artificiella sötningsmedel eller konserveringsmedel, och använder bara naturliga aromer.
Anonym

Najjs!! Bra tips

2014-07-15 | 14:23:56
URL: http://fmds.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: