Bilder från lördags.

Här kommer sega bilder från i lördags. Jag tog som sagt farväl utav två nära vänner som jag har lärt känna här i Japan. Min danslärare (Yuuki), och min runway buddy (Freddy). Jag lärde känna dom väldigt snabbt här i Japan och vi "klickade" direkt. Dom ska flytta till Frankrike tillsammans inom kort. Jag önskar dom all lycka! 
Vi började kvällen med Izakaya och avslutade den med Karaoke. Vi var såklart tvungna att inviga med låten Frozen-Let it Go på Japanska, hahah. 
Tokyoyo

Tråkigt med farväl, men kul med party och karaoke. Hinner du med att följa med i texten på karaoken? Försökte nu under senaste resan, men fy så snabbt det går!

Svar: Ah jag hänger med att läsa men det är inte alltid jag hinner sjunga med haha, beror på vilken låt såklart och hur mycket kanjis det är xD
MissNosebleed

2014-06-03 | 10:12:28
URL: http://tokyoyo.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: