Buises and feber

Hahah beskåda mina underbart fina blåmärken från helgen! Vet faktiskt inte vart dom kommer ifrån. Tror den prickiga på underarmen kommer ifrån "bananen" som jag åkte ute på havet med i söndags. Men den blomm-liknande blåmärket på knät har jag ingen aning om? Fina är dom iallafall!
Jag har även lyckats få värsta förskylningen... vet inte vad som har hänt för jag har verkligen ont överallt. Feber, helt snorig, halsbränna (därför även väldigt hostig och det bränns brutalt), mår ständigt illa och det värker i hela kroppen. Sen hjälper det inte heller att jag har blivit helt bränd på både armar, axlar, ben och ansikte, haha.
Så typiskt, allt på en gång!
Tokyoyo

Ajaj, krya på dig!

Svar: Tack så mycket!
MissNosebleed

2014-06-03 | 16:04:48
URL: http://tokyoyo.se
Marina

Stackare...krya på dig!

Svar: Tack så mycket Marina <3
MissNosebleed

2014-06-03 | 22:35:02
Marie

Men ush, de prickiga ser lite småläskiga ut. ;o
Men krya på dig! ♥

Svar: Haha visst göre? xD Tack så mycket!
MissNosebleed

2014-06-03 | 22:46:10
URL: http://anotherspacekid.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: