土曜日

Hi my kittens.
Idag ska jag ut med några japanska kompisar på Izakaya. Jag ska försöka peela ansiktet innan jag drar ut för jag har börjat fjälla en massa... Jag har bränt mig för mycket i ansiktet. Buhu. Känner mig som en reptil, haha!
Ni ser inte mitt sönder solade ansikte pga den höga kvaliten i min cambild, haha men jag lovar er det är illa.
Marina

Hej! Du ser i alla fall ut att ha fått fin färg:). Ha så roligt! Skypa med oss imorrn på Renees studentfirande hos oss vet ja..:) kram på dig

Svar: absolut, vilken tid är det ungefär, så jag vet när jag ska vara hemma? :) Kramar!
MissNosebleed

2014-06-07 | 22:05:10
Tokyoyo

Åh vad mysigt med izakaya! Älskar alla små-rätter och liknande på izakaya, önskar det fanns här. Här är allt sånt så mycket dyrare.

2014-06-08 | 10:23:25
URL: http://tokyoyo.se
Anonym

Så himla snyggt hår!! :)

2014-06-11 | 16:15:53



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: