楽しかった

I brist på annat att blogga om idag och eftersom jag är på bio just nu (tidsinställt inlägg) så tänkte jag visa er några bilder från igår. Det blev ingen Izakaya så jag, Malin, Akseli, Stefan och Keisuke drog till en bar istället och åt lite bar-middag. Det var supermysigt. Det var jätte längesen jag hade träffat Keisuke. Tror senaste gången var på min födelsedagsfest som Keisuke själv hade fixat åt mig! Så det var trevligt att få prata lite med han och catcha up.
Jag testade även världens godaste dricka igår. Det var jelly dricka med tropiska smaker som man skulle skaka och hälla i ett glas. Det blev en super läskig konsistens men hur gott som helst! Något ni måste testa om ni kommer till Japan!
Det är ingen idé att fixa håret under den här perioden i Japan... Det regnar ju precis HELA TIDEN så håret förstörs ju direkt, haha. 
Marina

Ditt hår är jättejättefint!

Svar: Tack så mycket! :D
MissNosebleed

2014-06-08 | 19:04:38



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: