Fredagsmys

Nu är det dags för fredags myyyys, om det så är det sista jag gör! Eller hur låten går nu igen, var ett tag sen jag hörde den men minns att den gick på reklam hela tiden i Sverige haha!
 
Idag ska jag och några kompisar säga hejdå till en kompis som ska återvända till sitt land för hennes studier i Japan är över... Men det är om några timmar så innan dess ska jag trycka ner mig lite grönsaker med guacamole-dipp! Bästa som finns ju!
Anonym

Ser mycket gott ut:) saknar dig! Kram

Svar: Visst gör det? :D Saknar dig med! Massa kramar! <3
MissNosebleed

2014-06-27 | 22:32:40
Marina

Glömde skriva avsändare...:)

2014-06-27 | 22:33:18
Julia Müller-Sandvik

GAAAAHAAAA, guacamole är ju bara sååå gott!

2014-06-28 | 17:33:13
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: