svart & vitt med massa grönt.

Jag har skrivit på bloggen en massa gånger förr hur mycket jag älskar inredning och framförallt grönt (växter, naturen och kaktusar). Men jag har hittat en massa nya bilder som inspirerat mig som jag ville dela med mig för er. Det var så många som gillade att få se hur jag skulle vilja inreda om jag hade chansen, så tänkte att dom läsarna skulle uppskatta om jag gjorde ett liknande inlägg med nya bilder?
Jag är fortfarande förälskad i temat "Svart & Vitt med en massa grönt". Det heter något speciellt, men jag glömmer alltid bort vad det heter... (om det är någon läsare som vet vad jag menar så kommentera gärna och hjälpa mig, haha).
Tokyoyo

Åh så fint med allt grönt! Älskar "badkarsbordet" med växter. Så snyggt!

Svar: visst är det? :3
MissNosebleed

2014-06-23 | 12:12:24
URL: http://tokyoyo.se
Momlin

Wow, så himla snyggt! :3

Svar: Ellerhur? :D
MissNosebleed

2014-06-23 | 13:09:03
URL: http://momlin.blogg.se/
sandy

Tänker du på accentfärg? :)

Svar: ja ungefär! ^^
MissNosebleed

2014-06-23 | 14:33:38
Ammanda

Du verkar ha underbar smak på inredning! Jag själv pluggar för att bli något inom inredning, så tro mig när jag säger att du verkar ha koll på vad som passar bra till vad och vad som "är inne" inom inredning! ;D

2014-06-25 | 04:58:47
Natha

Åh skulle vilja se bilder sen när du får chansen att inreda! ^^

2014-06-25 | 05:02:40
URL: http://chelita.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: