Japansk hårvård

Produkterna här i Japan är helt annorlunda från Sveriges och det har vart jättesvårt att hitta prudukter som passar bra till västerlänskt hår, bra pris osv. Många japanska hår prudukter brukar inte funka på tunt hår överhuvudtaget, det blir bara antingen super fettigt eller super tort. MEN jag hittade dessa -bilden över- och älskar dom! Det är från märket Bouquest och det finns i Shampoo, Balsam, Hår inpackning, Nattmilk och Olja.
Jag har alla förutom Shampoot, för jag använder fortfarande mitt silvershampoo från sverige.
Men för er som ska till Japan framöver eller funderar på att flytta hit- testa Bouquest! Bästa jag har hittat här iallafall!
Momlin

Påtal om hår, hur gjorde du för att få vitt hår? Färgade du med såd där toning eller blonderat på något vis? :)

Svar: jag har jobbat med att få det så blont i flera år nu, hade svart för ett tag sen och gick sedan till rött. Därifrån har det vart en lång kamp till att få blont igen. Jag har både blekt, tonat, färgat och använder silver shampoo varje gång jag tvättar håret. :)Kramar!
MissNosebleed

2014-03-31 | 01:18:19
URL: http://momlin.blogg.se/
Milla

Har verkligen haft problem med mitt hår sedan jag kom till Japan, men nu har jag provat Lush's produkter och dom funkar bra! Men kanske ska prova det här sen :)

2014-03-31 | 06:47:35
URL: http://www.nattstad.se/millaaleksandra



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: