5 Saker ni inte visste om mig

 1. Jag kan inte dricka kolsyra, men jag älskar läsk! Min hemlis är att hälla i lite socker i ett glas med läsk (utan att blanda in sockret) och kolsyran försvinner direkt.
2. Jag kan heller inte äta kakor då jag tycker dom är så sjukt torra och nej, inte min grej.
3. När jag ändå rabblar upp en massa sötsaker så kan jag passa på att säga att jag inte gillar muffins, popcorn, chips, marshmallows och brun chocklad.
4. Jag är inte kittlig. Bara på ett ställe men det tänker jag inte säga haha!
5. Mitt favoritdjur är pandor. Sen älskar jag också späckhuggare för att späckhuggare ser ut som supersmarta vattenpandor!
Evelina :D

Späckhuggare är fräcka! I love them. Kan tipsa dig om dokumentären "black fish" såg den 5 gånger typ, jättebra! Ha det bra! :>

Svar: Åh tack så mycket för tipset! Ska se den ikväll :DTack detsamma, kramar!
MissNosebleed

2014-05-03 | 09:17:02
Natha

Hahaha du är knasig du! Hur kan man inte gilla kakor och muffins, för att inte tala om popcorn o chips! Crazy lady :D

2014-05-03 | 12:21:51
URL: http://chelita.blogg.se
Ammanda

Du har sån fin liten näsa... ge mig? xD

2014-05-03 | 12:26:44
Lilly

Mitt favoritdjur är också späckhuggare. :D Det kan man se i min header.

Fattar dock inte hur du inte kan gilla allt det som du inte gillar :o xD Haha!

Svar: åh ah se där! Späckhuggare är coola! Smartaste djuret efter apan (och oss människor såklart haha) haha näää många säger de xD
MissNosebleed

2014-05-03 | 13:38:09
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: