5 Saker ni kanske inte visste om mig

 
1. Jag är rädd för att somna. Jag är inte rädd för mörker eller monster under sängen eller så, jag är rädd för att försvinna in i en värld där jag inte kan kontrollera mig själv i. 
2. Jag är helt galen i barn, framförallt bebisar, haha! När det är rätt tid i livet för mig att skaffa barn vill jag ha mer än 3 barn, helst 5. Beror på haha!
3. Jag har hicka varje dag. VARJE DAG. Och då kommer bara en hick. Det varar oftast inte. Det slutar efter bara en hick. Sjukt skumt.
4. Jag kan inte sitta still. Jag har väldigt mycket energi som jag inte vet vad jag ska göra med. När jag var liten var jag tvungen att ta ut den genom sport. Men under senare år har min energi tyvärr gått ut över mina fingertoppar och läppar... När jag blir rastlös börjar jag undermedvetet pilla på saker och ting, riva sönder mina fingertoppar och riva på läpparna...
5. Jag har ett mycket bra lokalsinne. Det räcker med att jag är på ett nytt ställe en gång så hittar jag utan problem tillbaka. Tror det kommer från min Pappi.
Emma

omg! Jag har samma hicka-grej! Haha. Folk brukar tycka att det är jättekonstigt att jag bara hickar en gång :/ Äntligen en annan som också gör det haha

Svar: Haha ofta du har samma? Aldrig hört talas som någon som har samma hick-grej! xD
MissNosebleed

2014-05-31 | 22:02:53
Julia Rosén

Det är ju bra att du har ett bra lokalsinne då du nu är i Japan där nästan alla gator ser likadana ut hehe ^^ Ser du fram i mot sommarfestivalen?

Svar: Haha jo de har hjälp en ett antal gånger ja xD Sommarfestivalen? :o
MissNosebleed

2014-05-31 | 22:52:25
URL: http://juliarosen.blogg.se/
matilda

Hej! Jag har en liten fråga, vilken är din naturliga hårfärg? Kram :)

Svar: Mörkblond, typ. Ful är den iallafall haha xD
MissNosebleed

2014-06-01 | 11:54:09
Mamma

Nu måste din mamma komma med en kommentar :)
Energisk o rastlös gör att jag alltid pillat på fingrar, hår o läppar...o benen är sällan stilla :)
Bra lokalsinne har jag - du har väl det fr både mig o pappa då.
Så det så! Haha :)
Älskar dig o änglarna vakar över dig, så du kan sova tryggt!
Puss hjärtat <3

Svar: haha det har du rätt i! Älskar dig med mamma! Massa massa pussar tillbaka <3
MissNosebleed

2014-06-01 | 20:19:54



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: