メロンパン

Titta vad jag hittade i min mataffär igår:
Melonpan (en bröd/bulle med melonsmak) är oerhört populärt härifrån. Man kan se bilder på folk som åker till Japan och det första dom fotar är när dom äter en Melonpan!
Det var visserligen ett utav de första sakerna jag testade också, haha, men jag är inte så förtjust i dom. Dom är supergoda, men jag äter hellre en riktig melon istället.
Hittade dock en ny melon smak, som sagt, som jag har tvungen att testa. Och det var sjukt gott. Gillade dock inte krämen i mitten, men omnom nom brödet var supergott!
melinda emilia ♥

Lät lite skumt men gott haha!

2014-05-28 | 18:54:11
URL: http://melindaemilia.se
Tokyoyo

Åh, melonpan! Tål inte gluten, men vill så gärna testa. Tvingade min sambo att äta det första gången vi kom till Japan (2010), men han gillade det inte så värst.. haha
Melonpan är ju jättestort i animen Yakiyate Japan (min favorit anime, som handlar om bröd och bakning).

2014-05-28 | 23:20:31
URL: http://tokyoyo.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: