散歩する

Började min dag men en skön morgonpromenad i området. Något jag verkligen uppskattar är ensam tid med mina tankar, underbar musik och bara njuta av landet jag bor i. Det är dock över 25 grader här idag, känns som en svensk högsommar-dag fast det är 10 gånger fuktigare. Den här månaden ska ha de bästa vädret på året här i Japan, för nästa månad kommer det bli så varmt att hjärnan lägger av. Ser inte fram emot det... 
Ninni

Hur varmt brukar det bli i slutet av juli?:) Jag ska nämligen till tokyo då och är lite rädd för värmen, haha. :P

Svar: 30-35 grader har jag för mig. Och det känns varmare eftersom det alltid kommer att vara massa folk runt dig, men det klarar du! xD
MissNosebleed

2014-05-17 | 11:26:02



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: