Fail...

Jag har ingen aning om vart jag köpte dessa shorts, haha. Det var i Yokohama Centrum i ett shoppinghus som heter VIVRE, men vad affären hette har jag ingen aning om, tyvärr.
Men det var kärlek i första ögonkastet iallafall, så var tvungen att köpa dom! Dom sitter ju som gjord för mig och mina breda höfter, haha! Trodde dock att dom var i samma blåa färg som mitt hår, men ack nej, det var dom inte.. Så måste köpa nått att matcha till shortsen, som blåa skor eller nått... Har ni några förslag på nått i samma färg som jag kan matcha outfits tillsammans med dom här shortsen?
Bunny Therése

Wow vilka perfekta shorts! Modellen, passformen och längden! WOW! :D

Svar: Visst är dom fina? :D
MissNosebleed

2014-05-01 | 09:44:56
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Annie.H

Riktigt snygga shorts! :)

Svar: Tack så mycket! :3
MissNosebleed

2014-05-01 | 15:43:10
URL: http://aanniehanhela.blogg.se
Evelina :)

Dags och nominera för blog adwards 2014. Tycker absolut att missnosebleed ska bli nominerad för en awesome blogg. Jag har gjort det i alla fall!!!

Svar: Åh tack så mycket! Jag har inte ens tänkt på att Blog awards har börjat xDKramar!
MissNosebleed

2014-05-01 | 15:46:38
Ammanda

Ge.mig.din.midja.tack.

2014-05-01 | 17:41:17



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: