Glad Morsdag!

Idag vill jag tacka världens vackraste mamma för alla år hon har gett mig.
Hon tillsammans med min pappa har format och uppfostrat mig till den jag är idag. Och det står jag föralltid i skuld till.
Min mamma är den mest galna, livliga och kärleksfulla personen som finns! Hon är full med energi och glädje som verkligen får henne att skina! Hon är lika nyfiken som en 5 åring, lika äventyrlig som en tonåring och med sina snart 60 års erfarenheter klok som få. Hon har alltid vart min stora förebild och jag älskar henne mer än vad ord går att beskriva. Hon är inte bara min mamma, hon är också min bästa vän som jag kan berätta allt för. Jag är otroligt tacksam och framförallt stolt att ha just henne som min mamma! Grattis på morsdag, jag älskar och saknar dig så himla mycket min vackra mamma! <3
Ammanda

Shit vad cool mamma du har! Skulle aldrig gissa att hon var nära 60!
Förstår att du saknar henne som är på andra sidan jorden... Kramar!

Svar: Hon är den coolaste! Jag hoppas verkligen att jag fått hennes gener och ser lika ung och är lika livlig som hon är när jag är i hennes ålder!Ah saknar henne och alla andra i familjen helt galet mycket! Kramar!
MissNosebleed

2014-05-25 | 12:53:14
Natha

Hon ser verkligen ut att skina!
Nu ska jag gratta min mamma också :)

2014-05-25 | 14:39:15
URL: http://chelita.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: