Hej fredag!

Hej på världens bästa läsare.
Snart drar jag ut för att möta upp några kompisar. Vi ska sitta på en krog och dricka japanska sötsaker tills det blir tråkigt. Då ska jag och tjejerna dra hem för att avsluta dagen med en skräckfilm tillsammans.
Det ska bli mys.
melinda emilia ♥

Finis!

Svar: tack detsamma ju! <3
MissNosebleed

2014-05-16 | 18:25:58
URL: http://melindaemilia.se
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

Ah du är så vacker! hoppas din kväll blir trevlig ute korgen å sen lite film :P

Svar: taaack så mycket söta du! :') kramar!
MissNosebleed

2014-05-16 | 19:50:03
URL: http://rocketboyy.blogg.se/
behindthecurtains.blogg.se

Så fin! <3

2014-05-17 | 19:57:18
URL: http://behindthecurtains.blogg.se/
Evelina :D

Hej igen Louise!

Jag vet att du har ju färgat håret en hel del och vet också en hel del om det. Jag tänkte bleka mitt hår under veckan, har provat några avfärgningar för några år sedan men det har aldrig blivit ett bra reslutat.. det har varit för svaga tror jag.
Jag har mörk brunt hår nu som jag har tyvärr färgat, jag har försökt mig på röd hårfärg en gång i tiden men misslyckades så jag färgade över med mörk brunt igen. Please please, vet du om shocks egna blekningsmedel är bra? (jag har förövrigt väldigt bra kvalité på håret, senast jag blekte mitt hår var för 2 år sedan) och hur många gånger måste jag bleka håret för att det ska bli så ljust att man eventuellt kan färga rött)???

Hoppas du hinner och svara, jag vet att du inte är någon frisör men jag har läst och sett att du kan mycket om färg och hår i alla fall! :D (Ditt hår är ju awesome)

Kramar
Din följare Evelinaa

2014-05-18 | 14:45:36



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: