I brist på annat

Som ni säkert vet om så är jag djupt intresserad av inredning eftersom det är lätt att använda sin fantasi inom inredning. Och jag har fastnat för den vita/ljusa inredningen som är väldigt populärt nu. Jag kan dock inte inreda här i mitt japanska hus eftersom jag inte kommer att kunna ta med så mycket hem till Sverige igen... Men jag kunde inte låta bli att plocka en massa vita pinnar från berget Hakone förra månaden! Dom låg och skrek på mig att jag skulle plocka med dom hem så jag kan inreda med dom senare, haha. Dom är kokade från svavel och dom är halvt mjuka, så man kan böja dom till coola former och dom ser nästan målade ut, eller köpta. Sjukt snygga iallafall! 
Längtar tills jag kan få inreda med dom!!
Har jag några andra läsare som är intresserade av inredning?
J o j z y ♛

Jättefint!:D

Svar: Visst är dom? :'D
MissNosebleed

2014-05-16 | 13:22:17
URL: http://jojz.blogg.se/
Tokyo - Love

Åh vad coola, de ser verkligen ut att vara typ färgade i vitt.

Svar: Ellerhur? :D
MissNosebleed

2014-05-16 | 13:25:50
URL: http://sakuradesu.blogg.se
Johanna Öberg

Jag är helt galen i inredning och att möblera om hela tiden. Vill hela tiden göra allting finare :D

Svar: Vad roligt! Då är du lite som mig då! :D
MissNosebleed

2014-05-16 | 21:08:43
Fluffs

Åååh, så fina! Kan du inte visa runt i ditt hus eller något nån gång? :D

Svar: jo men de e så sjukt trångt och inte speciellt organiserat här med tre andra tjejer haha, men ska försöka xD
MissNosebleed

2014-05-16 | 23:00:56
Sacha

När du åkte till japan hur mycket packning hade du med dig? hade du en stor väska? eller flera små? och hur mycket har du köpt under din tid i japan? måste du köpa mer väskor när du åker hem för att få med dig allt? brukar du tänka ofta hur du ska få med dig allt hem sen då ? ^^

2014-05-17 | 00:08:37
URL: http://saaacha.blogg.se
Sonny

Åh du måste visa vad du gjorde med dem sen! :D Älskar själv heminredning men just nu har vi ett stort kaos hemma pojken och jag då jag blivit sjukskriven på deltid :c <3

2014-05-17 | 19:56:39



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: