Japanska insekter

Alltså insekterna här i Japan är sinnessjuka! Jag har en stor fjäril som jag kallar för "fladdermus-fjärilen", för att den seriöst ser ut som en fladermus. Den är gigantisk, helt svart och flyger som en fladdermus. Den är sjukt cool och brukar flyga runt mitt hus på dagarna. Har försökt att fota den flera gånger men den är allt för snabb för mig...
Jag lyckades dock fota en annan sjukt cool fjäril här om veckan. "Colibri-fjärilen" som jag kallar den, haha. Den är lika stor som en handflata och kan flyga stilla, eller hur man ska säga. Den ser ut som en Colibri när den flyger för den flaxar så otroligt snabbt, vingarna syns inte alls när den flyger. Sjukt cool ju!
Haha världens tråkigaste inlägg jag vet men jag sprang runt och försökte fota den här jäkeln i säkert en halvtimma hahah så jag kände mig tvungen att blogga om det. Samt, hur ofta får man se så här annorlunda och läskiga japanska fjärilar?
melinda emilia ♥

Men gud vad stor den såg ut! tycker alla insekter är läskiga haha :(

2014-05-30 | 17:16:48
URL: http://melindaemilia.se
Marina

Skulle nog springa om den kom...:)

2014-05-31 | 01:03:22



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: