Message to humanity.

Fick se en fruktansvärd video från Pontus imorse om ett test som ett gäng har gjort och som nu vill dela den med världen. Man får se en man falla ner på marken och grinar för hjälp två gånger, första gången bär han billiga och smutsliga kläder och den andra gången bär han en kostym och skillnaden är enorm! Detta väcker så sjukt många tankar och känslor så kände att jag var tvungen att visa den för er:
 
Visst jag inser att majoriteten av alla som går förbi han den första gången tror att han är uteliggare som ligger och sover på gatan eller som försöker lura till sig pengar, folk ser liknande varje dag i många ställen av världen, men herregud, man går väl åtminstonde och kollar till? Vi är alla människor och man ska bli behandlad som en. Även om man är en rik person i kostym eller fattig. Man kan ju i alla fall ringa en ambulans eller ropa på hjälp om själv är rädd för att göra nått?
Detta är sjukt pinsamt. Att verkligen INGEN gick fram för att kolla han. Alla förtjänar att bli behandlade lika!
 
Eller vad känner ni om videon? Tell me, är det bara jag som blir såhär upprörd (för om man kollar kommentarerna på youtube så säger 80% att dom tycker videon är orättvis och att det inte alls är så som videon får det att framstå), så jag vill veta vad ni tycker!
Bunny Therése

HÅLLER MED DIG!!!

2014-05-19 | 20:46:48
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: