Minns ni?

Minns ni den listan som jag la upp på bloggen i september 2013, en månad innan jag drog till Japan? 
Så himla roligt att kolla igenom min lista! Jag hade en mycket längre lista i min "anteckningsbok" med över 25 punkter som jag måste hinna göra i Japan och nu har jag bara TRE PUNKTER KVAR! Och vissa saker på listan som tex Karaoke, shoppa i Shibuya och se Hachiko-statyn har jag sett/gjort mer än vad jag kan räkna. Helt galet hur mycket jag har lyckats bocka av ju! Sjukt stolt över migsjälv. Och jag har även hunnit se och besöka platser som jag aldrig trode att jag skulle få chansen att uppleva! A+ till mig, haha!
Jag har dock lagt till tre punkter, som ni kan se, som jag vill hinna göra.
Så min lista består nu av:
Ghibli Museum
Bestiga Fuji-san
Tokyo Sky Tree
Skydiving
Okinawa
Jobba som modell i Harajuku/Shibuya.
Natha

Du har fan hunnit med mer saker än vad jag nånsin kommer att hinna göra i MITT LIV -.-

2014-05-29 | 14:51:18
URL: http://chelita.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: