ootd

Idag är en riktigt dålig dag. Ni vet en såndär dag då precis allt går fel och allt känns jobbigt?
Jag befinner mig i en punkt i livet där jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag har lyckats nå upp till min livsdröm att bo i Japan. Men snart är den tiden borta. Tiden bara rinner ur mina händer som kvicksand och det känns som om jag glömmer bort att stanna upp och njuta av livet. Jag brukar vanligtvis vara väldigt duktig på det, att stanna upp alltså, men de senaste månaderna har gått så otroligt snabbt och det stressar mig.
Vad ska jag göra efter min tid i Japan? Resa hem och göra vad? Jobba? Med vad isånnafall? Resa vidare? Eller stanna? Min hjärna badar i ett kaos av frågor just nu.
Känns som jag behöver sätta mig i "tänkar-ställningen" på en stock som Nalle Puh gör och bara vänta på vad magkänslan säger.
Momlin

Usch sånt är så jobbigt när man helt plötsligt inser att det gått jättelång tid på så kort tid och att man inte hinner med att njuta D: Och sen att inte veta vad man vill efter, hatar att inte veta :o

2014-05-14 | 15:21:11
URL: http://momlin.blogg.se/
Rymdunge

Åh ja, den känslan. Man vill bara ropa åt världen att den ska vänta på en. Cool och snygg bild btw. ^^
Hoppas att det känns bättre snart <3

2014-05-14 | 15:36:36
URL: http://anotherspacekid.blogg.se
Julia

Istället för att stressa så njut istället av stunderna. Även om det var svårt för dig. Du skulle ju också kunna om du vill och trivs bra i Japan att flytta dit! ^^

Svar: ah jag brukar, som sagt, vara bra på att stanna upp o njut av livet. Annars hade jag aldrig haft drömmen om att komma hit. Men ah, de har vart stressigt på senaste tiden, svårt. Och ah jag funderar faktiskt på att flytta hit, men de är längre fram i framtiden. Så vi får se hur de går xD
MissNosebleed

2014-05-14 | 18:10:51



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: